Тази година се навършва точно един век, откакто братята Харолд и Уолъс Хъмфрис основават марката Umbro в Манчестър, която през следващите десетилетия дава някои от най-големите иновации в света на спортното облекло.
ЗА ИСТОРИЯТА НА UMBRO
Първоначално наречена Humphreys Brothers, марката претърпява промяна на името, когато основателите ѝ осъзнават, че се нуждаят от по-атрактивно име, за да оправдаят амбициозните си бизнес планове. Името Umbro е своеобразна абревиатура от първоначалното им име, стилизирано чрез изпускане на буквата "Н", която често е беззвучна в английския език.
Марката разширява ориентацията си от футболната екипировка до дрехи и аксесоари за всякакви професионални спортове, като ръгби, голф и бокс, а иновациите, без които днешният професионален спорт би бил немислим, се налагат все по-бързо във всичките им артикули.
От висококачествените памучни тениски, използвани за първи път на финала за Купата на Англия през 1934 г., през първото използване на ластици при късите панталонки, до проектирането на първата двулицева тениска - с всяка иновация Umbro разширява границите на усещането за комфорт по време на спорт. През 80-те години на 20-ти век, Umbro започва производството и на футболни маратонки, с които марката е най-разпознаваема до днес.
Umbro е една от водещите спортни марки, чиито модели можете да видите както на терена, така и извън него, и е част от брандовете, които Sport Vision предлага във всички свои магазини.