Търсене в уебсайта
ВСИЧКО, КОЕТО ТРЯБВА ДА ЗНАЕТЕ ЗА ДВИЖЕНИЕТО MOVE TO ZERO НА NIKE
Блог
28.05.2021.
Блог

ВСИЧКО, КОЕТО ТРЯБВА ДА ЗНАЕТЕ ЗА ДВИЖЕНИЕТО MOVE TO ZERO НА NIKE

28.05.2021.

Марката Nike привлича все повече внимание с кампанията Move to Zero, която цели опазване на околната среда и борба с изменението на климата. Днес разкриваме всички подробности, които трябва да знаете за този социално отговорен проект. 

Move to Zero е пътуване, което марката Nike предприе с цел достигане на нулеви въглеродни емисии и отпадъци. Кампанията стартира с уникална цел -  да допринесе и защити бъдещето на спорта.

Кампанията е продължение на дълбокия ангажимент на марката да допринесе за устойчивостта и се ръководи от убеждението, че защитата на планетата означава и запазване на спорта от изменението на климата.

Свидетели сме на невероятни температурни промени по целия свят. Броят на дните с температури над 30° по Целзий в световен мащаб се е увеличил с 25% от 1980 г. Всички усещаме тези климатични промени, особено професионалните спортисти. 

Много американски щати, водени от обезпокоителната статистика, приеха определени правила, за да предпазят играчите във все по-горещи и влажни условия. Условията включват по-кратки тренировки, носене на по-адаптирана екипировка и дори отмяна на мачове. Ако тази тенденция продължи, според настоящите оценки изменението на климата може да намали времето, прекарано на стадиона, с до два месеца до 2050 г. (в части от Луизиана, Тексас и Мисисипи).

За практикуващите снежни спортове има опасност буквално да загубят терена си! Средният брой дни, идеални за професионален и качествен сноуборд в световен мащаб, е намалял със 7 процента през последните 30 години. До 2050 г. броят на дните може да намалее с 11 до 22 процента.

Move to Zero е правилният отговор за тези промени!

Движението включва многобройни дейности и ангажименти като премахване на пластмаса за еднократна употреба в лагерите на Nike по целия свят и иницииране на различни дискусии на дизайнерската общност чрез платформата nikecirculardesign.com.

Всички усилия са комбинирани с програми за разработване на материали, благодарение на които 6,4 милиарда пластмасови бутилки, събрани от различни сметища, са били рециклирани от 2010 г. насам. Именно от тези материали се правят страхотни футболни тениски и комплекти. Маратонското пътуване на марката Nike се ускорява все повече в логистични центрове, захранвани от възобновяеми енергийни източници.

КЛЮЧОВИ ИНИЦИАТИВИ ЗА ПРЕМИНАВАНЕ КЪМ НУЛА

1. Марката Nike ще снабдява всички свои съоръжения със 100 процента възобновяема енергия до 2025 г.

2. Nike ще намали въглеродните емисии в своята глобална верига за доставки с 30 процента до 2030 г., в съответствие с Парижкото споразумение от 2015 г.

3. 99% от всички отпадъци се пренасочват от депото към производството. В нашата оферта можете да намерите и модели, които са изработени от рециклирани материали

4. В допълнение Nike годишно отклонява повече от един милиард пластмасови бутилки от депата, за да ги рециклира във влакна за нови тениски и горни части Flyknit. 

5. Програмите Reuse-A-Shoe и Nike Grind превръщат отпадъците в нови продукти, детски площадки, писти за бягане и стадиони.

Една от тези инициативи стартира в Белград.

Не чакайте нито секунда, бъдете част от промяната на EcoVision.

Екипа на Sport Vision

Подобни статии